Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів з дня оплати покупець може звернутися в магазин і замінити товар, який йому не підійшов, на інший, якщо дотримані наступні умови повернення товару:

  1. Він не належить до переліку належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова віл 19 березня 1994 року №172), тобто у переліку тих товарів, що не підлягають обміну та поверненню.
  2. Товар не був в експлуатації (не використовувався); збережені всі пломби та ярлики; цілісність комплекту та упаковки не порушена, тобто він зберігся у тому вигляді в якому його придбали.
  3. Пройшло менше двох тижнів з моменту придбання товару.
  4. Є касовий або товарний чек, інший документ, який підтверджує оплату.

 

Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає в продажу, покупець має право:

  • купити будь-яку іншу продукцію з асортименту магазину (з перерахунком вартості);
  • обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні потрібного товару в продаж;
  • повернути виріб і отримати назад гроші у розмірі вартості повернутої продукції.

 

Згідно з переліком товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) затвердженим постановою Кабінету Міністрій України від 19.03.94 р. № 172 не приймаються до повернення:

  • тканини;
  • тюлегардинні та мереживні полотна;
  • килимові вироби метражні, інші мірні вироби (ковролін, лінолеум, килимові доріжки, інші).

 

Майнова відповідальність за товар, а також термін дії гарантії настає при передачі товару клієнту, або в разі безготівкового розрахунку, після підписання видаткової накладної на товар. Претензії клієнта після укладання або іншого використання, або видозміни товару не приймаються.

Товари за індивідуальним замовленням поверненню не підлягають.

У разі виникнення питань щодо якості товару у покупців, необхідно зробити знімки дефектності товару і відправити на ел.пошту internet@kimnata.com.ua. Протягом дня, необхідно зв'язатися з менеджером і повідомити про відправку фото, отримати подальші інструкції і терміни розбору рекламаційної претензії.