Анніка Віндмюллер – маркетинг-директор німецької компанії Wineo – розповідає про ламіновані покриття сімейного підприємства.

 

Існує догма, ніби виробники покриттів для підлоги оновлюють свої колекції раз в два роки. Ви пішли далі і повністю поміняли асортимент ламінату. В чому причина?

Дійсно, ми вирішили повністю оновити колекції ламінату, змінити саму концепцію. Як і виробники автомобільної промисловості, ми тепер використовуємо систему цифр. Вводити її почали з презентації колекції вінілових покриттів Wineo 600 на виставці BAU в Мюнхені і продовжили розвивати цю лінію, виводячи на ринок нові колекції ламінату. Вони включають в себе зрозумілу систему цифр: Wineo 300 і Wineo 500.

Розкажіть докладніше про нові колекції.

Wineo 300 – це ламінат 31 класу товщиною 7 мм. Ми проаналізували ринок меблів, а також ринок власних продажів та обрали для колекції бестселери. Частина з них увійшла в колекцію Wineo 300, яку також розбавили трендовими декорами (наприклад, зістареним декорами і декорами, що імітують альпійські дошки грубого розпилу, як в шале). Таким чином, в колекції ми врахували бестселери, які продаються масово, і трендові декори – для тих, хто стежить за тенденціями.

Друга колекція – Wineo 500 – наша основна колекція ламінату, яка складається з декількох підвидів. Це ламінат 32 класу товщиною 8 мм. Вона включає в себе стандартні декори з різними розмірами планки в тому числі і вузький. У колекцію Wineo 500 small V4 увійшли 12 односмугових декорів з чотиристоронньої фаскою, які користуються великим успіхом у всій Європі, хоча спочатку ця колекція була задумана для країн Східної Європи. Збираємо компліменти. Також ми віддали данину ринку Нідерландів, де великою популярністю користується двостороння фаска, а не чотиристороння. Вона створює ефект палубної дошки.

Як би ви описали свого покупця?

Ми не є бюджетним виробником. Напрошується аналогія з компанією Cartier – виробником ексклюзивних дорогих товарів від кутюр. Але майже кожному доступні, наприклад, парфуми від Cartier. Приблизно така ж ідея лежить в основі колекції Wineo 300. Wineo 500 можна порівняти з автомобілями (наприклад, з Mercedes), з солідними і новими модними декорами. Ми розуміємо, що цей товар знаходиться в досить дорогому сегменті. Його купують люди певного достатку і віку, які можуть дозволити собі розкіш у вигляді покриттів Wineo. А в цілому, я б сказала що наші покупці цінують якість, престиж, не бояться експериментувати і самостійно приймати рішення.

Розкажіть, будь ласка, про технічні особливості колекцій.

Ми вдосконалили замкове з'єднання. Як і раніше використовуємо замок Unilin, але модернізований, зі зміненою геометрією. Завдяки цьому він набагато краще тримає розтягнення, що не вискакує при нерівностях основи і не встає «будиночком» при перепадах вологи. Це власна розробка Wineo, протестована протягом декількох років. Ламінат має несучу плиту найвищої на сьогоднішній день щільності в галузі – 960 кг / см. Назва плити Aqua Protect говорить сама за себе – вона дійсно вологостійка. Всі канти і замки оброблені технічними маслами, які дозволяють нам гарантувати можливість використання ламінату у вологих приміщеннях, таких як ванна кімната або кухня. Це цілком можливо, якщо ви герметизуєте шви та будете стежити за тим, щоб волога довго не перебувала на поверхні. На матовій поверхні ламінату Wineo 550 тепер не залишаються відбитки. Як ми цього досягли? Завдяки обробці поверхні спеціальним абразивом, який дозволив зробити її не чутливою до жирних плям. Глянцевих підлог це не стосується. В якийсь момент ми зрозуміли, що повинні вести діалог і рухатися в бік замовника, кастомізувати ламінат як продукт, інакше ми втратимо тренд і не будемо новаторами, якими були раніше. Тож далі буде.